Băile Telega

baile.telega@yahoo.com

Termeni si conditii

Dragi oaspeti,

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat. Pentru aceasta, am stabilit o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont atat in timpul, dar si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra in complexul nostru.

Rezervari

Pentru a efectua o rezervare, va rugam sa completati formularul de pe website https://www.telega.ro/contact/, apelati numerele de telefon 0741 160 310 sau contactati-ne pe adresele de e-mail baile.telega@yahoo.com

Anularea rezervarilor

In cazul in care doriti sa anulati o rezervare, va trebui sa ne contactati prin email sau telefon.

Pentru anularile efectuate pana la ora 12:00 a zilei precedente sosirii nu se percepe nicio taxa suplimentara. Anularea rezervarii dupa acest termen sau neprezentarea la cazare fara a anunta in prealabil atrage dupa sine o taxa de anulare/no-show, reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare.

Tarife

Tarifele pe care vi le putem oferi difera in functie de tipul camerei pentru care optati, disponibilitate, ziua saptamanii si sezon. Mai multe informatii gasiti in sectiunea Camere si tarife: https://www.telega.ro/ce-va-oferim/

Modalitati de plata

Ca modalitati de plata acceptam plati in numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro), precum si prin transfer bancar.

Sosirea si plecarea

Cazarea in camera se poate face incepand cu ora 12:00.

Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 12:00.

Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la receptie.

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 12:00 pot lasa bagajele in camera de bagaje pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare.

Copii

Nu exista costuri suplimentare pentru copiii cu varste de pana la 12 ani care stau in camera impreuna cu parintii, folosind paturile existente.

Animalele de companie

La Complex SOIMUL nu este permis accesul cu animale de companie.

Restaurant si bar

Micul dejun se serveste zilnic intre orele 8:00 – 10:00. Vizitatorii care nu sunt cazati in hotel pot servi micul dejun achitand suma de 115 lei, TVA inclus. Pranzul 12-14 si/sau cina se pot servi in restaurantul Complexului, intre orele 18:00 – 19:00.

Barul este deschis non-stop.

Fumatul

Deoarece promovam o atitudine eco-responsabila, fumatul nu este permis in camerele de la Complexul Soimul.

Spatiul de parcare

Parcarea se poate face in parcarea amenajata a Complexului, fara niciun cost suplimentar si in limita disponibilitatii.

Siguranta obiectelor personale

Complex SOIMUL este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului in camera. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Complexului, restaurantului sau barului.

Siguranta cailor de acces si a transportului

Caile de acces si mijloacele de transport existente in incinta Complex SOIMUL respecta normele legislatiei in vigoare. Complexul nu isi asuma responsabilitatea fata de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspetilor in timpul utilizarii mijloacelor de transport sau a cailor de acces.

Asistenta speciala

Dorinta noastra este sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu handicap. O parte a spatiilor din Complexul nostru sunt accesibile si persoanelor cu dizabilitati. Daca aveti nevoie de asistenta speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a va putea oferi un sejur cat mai agreabil.

Confidentialitatea informatiilor

Daca ne contactati prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui website, ne vom permite sa va contactam pe viitor pentru a va trimite materiale si oferte promotionale sau pentru a va informa in legatura cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodata numele sau informatiile dumneavoastra fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra. Veti avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriti sa primiti aceste informatii pe viitor.

Politica de protectie a mediului

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine eco-responsabila.

O economisire a detergentilor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea, pentru rezervarile a caror durata depaseste trei nopti, vom schimba lenjeriile si prosoapele o data la trei zile, sau la cererea dumneavoastra. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba lenjeria sau prosoapele, va rugam sa le lasati pe podea.

Programe de fidelizare

Ne rezervam dreptul de a acorda diferite bonusuri si servicii suplimentare, fara plata, cu scopul fidelizarii clientilor nostri.

Cod de conduita

Personalul Complexului isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al Complexului, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea Complexului, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta Complexului. In acest sens, Complex SOIMUL isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.

Dispute si reclamatii

Ne rezervam dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspetilor nostri, independent de vointa acestora, in urmatoarele cazuri: cand oaspetele pleaca fara a-si achita nota de plata, cand se demonstreaza, fara niciun dubiu, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta Complexului, cand oaspetele pleaca din hotel cu obiecte care nu ii apartin si pe care nu le-a achitat la receptie, sau cand oaspetele nu a anulat rezervarea in termenul stabilit conform politicilor de anulare.

Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor Complexului nostru. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Bacau.

Clauze finale

Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Complex SOIMUL, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.

Modificari ale politicii Complexului

Politica Complexului poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare.

*Asiguram servicii de alimentatie in conditii optime de siguranta fiind interzis accesul persoanelor care aduc in incinta Complexului produse alimentare si bauturi din afara.

*Complexul se adreseaza in principal persoanelor care vin pentru tratament si relaxare. Respectarea normelor de conduita interioara este obligatorie.